Meermaals werd er vermeld dat Spiritualia als sinds haar bestaan in 2005 (al 17 jaar lang dus!) een vaste doelgroep nastreeft. Indertijd stelde ik mezelf als vrijwillige blogger op, en sindsdien verscheen er geen tweede. Anders gezegd: je zult het nog immer met mij moeten stellen, sorry. :-)
Het is een feit, dat men de rusteloze mens zou moeten kunnen prikkelen, daarbij beseffend dat je op hem - tijdens zijn eerste bezoek - slechts eenmaal een eerste goede indruk kunt maken. Kan dat menstype deel uitmaken van die vooropgestelde doelgroep?
Ik betwijfel het, gewoonweg omdat de personen die we willen aantrekken zich de nodige tijd moeten gunnen om - vooraleer zich aan te melden - aan de weet te komen wat 'Zelfkennis' precies inhoudt; een proces, dat weken/maanden/jaren kan aanslepen.
Dan hebben we de gepensioneerden, die wel rustig de tijd nemen om alle blogs te lezen, maar meestal te oud zijn om nog aan hun innerlijke zelf te gaan werken, en misschien té sterk met hun lichaam vergroeid. Bovendien weten ze meestal alles veel beter - en, dat is hen van harte gegund.
(Tussen haakjes: eigenlijk zouden we - wat Zelfkennis betreft - bij hen in de leer moeten gaan, nietwaar?)
Hoe een doelgroep samenstellen door mensen te bespelen?
Interessant zijn vooral de raadgevingen die we verkrijgen om bezoekers 'te verleiden'; een iets, waarvan ik overtuigd ben dat het de samenstelling van die vaste doelgroep niet zal bevorderen. Indien je niet gehaast bent, en de aardappelen niet in de kookpot op het vuur staan te pruttelen, heb je misschien even de tijd om de verkregen adviezen te lezen.
Kortom: spijtig genoeg geen manier om die vaste doelgroep op te starten. Wél roep ik emotie op, waarmee ik mensen soms afschrik om nooit meer op deze website te belanden...
En, indien iets 'waardevols' weggeven de énige manier zou zijn om iemand die aan zichZelf wenst te werken aan te trekken, kunnen we er beter mee stoppen. ;-)
"Vind mensen, die in zichzelf zowel de motivatie als de aangeboren drijfveer hebben om aan hun Innerlijke Zelf te werken, en we zullen hen gidsen."
- DIMschool vzw, de énige gespecialiseerd in Zelfkennis, zijnde: het kennen van het Zelf -
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voel je je geroepen om Spiritualia te sponsoren?
Klik hier en, alvast bedankt!
Overschrijven kan ook via: IBAN: BE22 7795 9845 2547 - BIC: GKCCBEBB
- Ook kan je in onze webshop iets aankopen, waaronder:
Archetypen vragenlijst
Kristallen schedels
Pendels
Purperen plaatjes
Wierook & Benodigdheden
Voor de 'Zoekers naar hun Innerlijke Waarheid' is er...: Eclecticus!
En, dan heb je nog de vaste teksten...
DIMschool biedt 10 interessante privé-sessies aan waaruit jij kan kiezen!
Dossier Zelfkennis: Over de Handleiding Pendelen van A tot Z
'Eclecticus': een korte introductie…
Meteorieten zijn hoogstwaarschijnlijk zo oud als onze planeet: eentje kopen?
Prachtige geode amethist schedel van 4 kg 340 gram zoekt een warme thuis.
Wat is jouw Archetype ? En, ken je ook die van jouw partner?